Yurtta korkudan gay siktim

      Yorum yok Yurtta korkudan gay siktim

Herkese selam gay hikayeleri okuları  Eminim herkes üniversite yıllarında yapılan yurt şakalarını bilir. Genelde üst sınıflardaki öğrenciler okula yeni başlayan ürkek öğrencilere korkutucu şakalar yapar. Ben Tuncelide yaşayan aynı zamanda da burada üniversite okuyan bir gencim. Buralı olduğumuz için okula gelen öğrenciler genellikle bizden çekinirler. Okulun siyasi kollarında da olduğum için saygı duyulan biriyimdir. Bazen sırf eğlence olsun diye kendi evimde kalmak yerine arkadaşlarla beraber yurtta kalırım. Yurt şakaları adı altında millete neler yaptım, İzmir’den gelen çocuğun birine seni PKK’lı yapacağız deyim ağlatmadım mı, imza isteyerek, yani eğlence gırla. Bir gün çocuğun biri geldi okula ve yarı dönemde hem de neyse delikanlı ibne gibi kıvırmalar, gülmeler, giyimler, kuşamlar. Zaten bir kulağında 7 deli delik var kesin ibne, benim erkeklere karşım ilgim açıkçası vardır ama tek başıma cesaret edemiyorum, duyulsa o an boku yerim. Öyle bir olayda adım bile geçmemesi lazım ama arkadaşım Metin bana abi şunu sikelim mi dedi, Metinle çok samimiyiz. Bir hafta sonu yurtta çok az kişi varken, zaten delikanlıta ikinci öğrenim odasındaki tek kişi o odası da boşken biz girdik içeri. Delikanlı ufak tepek bir şey, biz de Maşallah ayı gibiyiz, Tunceli’lerin özünde irilik vardır.

Biz içeri girip ne ayaksın lan sen deyince delikanlı korktu, açıkçasını söylemek gerekirse delikanlı gaydi ama böyle vermezdi ki sonradan anladım, biz biraz üsteleyince korkutan pıtsı, neyse biz bunla samimi bir şekilde sohbet etmeye başladık ama delikanlı biz sert konuştukça bize ayak uydurmaya çalışıyor, kendini gizlemeye çalışıyordu.

Zamanla bir iki saat geçince, delikanlı zaten eşortmanlı kalktı ayağa bize çay demlemek için birden Metin çocuğun eşortmanını indirdi ama baksır falan her şey indi, çocuğun göt kabak gibi açıldı, bir yandan çocuğun üzerine abandı, Metin ama bir yandan da yurt şakası yurt yaşası diyor, dayıyor. Bu nasıl yurt şakası resmen çocuğu sikmek için çabalıyor.

Delikanlıta çok ses çıkartmıyor ama kalkan yarağı götünde hissedince saldı kendini anladı ki olay şaka değil neyse ben de kalktım ayağa çıkarttım direkt siki ağzına verdim çocuğun o sırada da Metin soyunmaya başladı, amk ben boşalıcam Metin daha yeni soyundu ama bir yarak çıktı resmen benimkinin 3 katı, abartmıyorum. Metinin sikinin o kadar büyük olduğunu hiç tahmin etmezdim, delikanlı benim sikime sakso çektiği için bakmadı tabi, götünü sıyırdı Metin kakaladı yarağı ama birden delikanlı acılar içinde anne anne diye inlemeye başladı, haklı kolon gibi yarak var delikanlıta ata girse at inler. Metin ibnesi durmadı, resmen kakalıyor çocuğa, Vallahi ben acıdım çocuğa, girip çıktıkça gözleri kanlandı çocuğun ama neyse metin için de boşalmadı sikini çıkarttı sağa doldu yere boşalayım diye hamle yapınca çocuğun elbiselerinin üstüne boşaldı yanlışlıkla sanki iyilik yaptı.

Delikanlı ayağa kalktı ama hala götünü tutuyor, neyse ben gülerek geçmiş olsun dedim, çocuğun arkasına yöneldim lütfen dur çok acıyor dedi ama ben beklerken beklerken zaten birinci öğrenimler geldi, ne boşaldım, ne soktum anca Metin öküz gibi sikti, ben bekledim o kadar giyinmek zorunda kaldım.

Geçen hafta yaşandı bu olan okuldan çıkarken delikanlı bugün bana geldi, bugün gel istersen ama lütfen o arkadaşın gelmesin dedi, ? akşama çocuğun yanındayım şükür darbeli Metin olmadan adam gibi sikicem en sonunda.

Bir Cevap Yazın